.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوآوری استاندار
در حالیکه مجلس هفتنم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، لحظاتي قبل، ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اقدامی مبدع نسبت به دعوت نمایندگان قدیم و جدید مجلس شورای اسلامی در استانداری مبادرت ورزیده است...
نوآوری استاندار

در حالیکه مجلس هفتم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، لحظاتي قبل، ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اقدامی مبدع نسبت به دعوت نمایندگان قدیم و جدید مجلس شورای اسلامی در استانداری مبادرت ورزیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،گفته می شود تقویت همگرایی بین مجمع نمایندگان استان با مسئولین ارشد مازندران، مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران و شهرداران از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، جمشیدی نماینده فعلی مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران استان، تعدادی از مدیران کل و چند تن از شهرداران در این دیدار حضور داشتند و تنها نماینده منتخب مجلس هشتم، غائب در این جلسه مقداد نجف نژاد بوده است.

این جلسه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد حدود چهار ساعت به طول انجامید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ايكس 22 ارديبهشت 1387
مجلس به عنوان يك سيستم ناظر نبايد انقدر به دولت نزديك بشه تا بتونه برفعاليت هاي اون نظارت كنه نه اينكه اونقدر بهش نزديك بشه كه وظيفه اش رو فراموش كنه ...مجلسي كه دست نشانده دولت باشه فرمايشيه و حق ملت رو پايمال ميكنه...
نا شناس 22 ارديبهشت 1387
بعنوان یک شهروند بابلسری ،از ابتکار عمل استاندار سخت کوش،فهیم و دلسوز مازندران کمال تشکر را دارم.
چنانچه این جلسات از سوی جناب استاندار با نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی(محیط زیست،منابع طبیعی،کشاورزی،گردشگری،صنایع و معادن،آب منطقه ای و....)تداوم پیدا کند و نمایندگان از بخشی فکر کردن بپرهیزند شاهد پیشرفت همه جانبه استان نظیر سایر استانهای پیشرو (اصفهان و کرمان و...)در حوزه های صنعت ،گردشگری و کشاورزی خواهیم بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.